Friday, May 22, 2009

Londra - prima zi

Dupa o lipsa destul de lunga repar. De ieri sunt in concediu. Yay!

Prima zi a fost destul de lunga, cu trezirea la 3 jumate pentru a fi la timp la aeroport. Am zburat cu WizzAir. O singura chestie am de mormait aici, desi platisem pentru Priority Boarding, numai de priority n-am avut parte. Dar deh, asa e la romani, nesimtirea e in floare.

Dar sa continuam: am ajuns pe Luton, zborul a fost placut, doar vreo 2-3 bolovani. Am luat autobuzul catre London Victoria Station. Cu ocazia asta am putut vedea si partea de camp de langa oras. Mi s-a parut fascinant ca aveau gardurile de maxim 1 metru inaltime.

Mai pe seara am plecat intr-o plimbare scurta care ne-a dus prin Hyde Park, spre Buckingham Palace si Victoria Memorial. Ulterior am mers spre Palace of Westminster si spre London Eye, peste Westminster Bridge.

Iata si cateva poze:



No comments:

Post a Comment