Monday, July 27, 2009

Distractia de duminica seara

Dupa ora de dans de la cursurile de salsa am mers in parcul Tineretului pentru o mica joaca. Ajunsi acolo ne-am trezit in fata a trei geamantane in are tronau ca intr-un rastel niste arme (imitatie, evident). Joaca noastra urma sa fie Lasertaging.

S-au tras la sorti echipele. Subsemnatul a fost la Verzi iar Galbenii ne-au fost inamici. Jocul e destul de simplu pentru cei care au jucat CS, e un Deathmatch. Adica te impusti pana cand mai ramane macar unul in picioare. Ai 20 de vieti, fiecare impuscatura iti ia 10 puncte. Gloante ai nelimitate dar trebuie sa fii atent sa reincarci din cand in cand.

Astea fiind instructiunile, am sters-o prin tufisurile de pe dealurile Tineretului. Tufisurile alea n-au fost neaparat cea mai buna alegere, avand in vedere ca din loc in loc fusesera folosite drept toaleta de catre vizitatorii parcului. Dar cu un dram mai mult de atentie s-au evitat niste traume substantiale.

Primul joc mi s-a parut destul de scurt. Mai ales ca n-aveam decat o idee despre ce sa fac cu arma respectiva. Am reusit sa "impusc" cativa adversari si am avut marea "onoare" sa raman printre ultimii (daca nu chiar ultimul) in picioare, cand s-au pus toti Galbenii pe mine. Drept urmare, Verzii au pierdut.

Dar urmatoarele doua jocuri am dat macel. Sub privirile perplexe ale celor care se plimbau in parc, care vedeau cativa nebuni tipand "pe deal, pe deal" sau "stanga, e in stanga" si care sareau pe burta in iarba si faceau "pac, pac, pac, clac, clac, la naiba nu mai am gloante".

Evident, dupa toata alergatura si dezmatul asta nu puteau sa nu fie si consecinte: zgarieturi, febra musculara, si ce e mai nasol e ca m-am ales cu o intindere musculara. Dar trec toate si a meritat. Ne-am distrat de minune.

No comments:

Post a Comment