Monday, July 20, 2009

My Bucket List

Ieri seara am vazut un film ce mi-a placut tare mult: The Bucket List.

In film e vorba de doi oameni in faza terminala care-si fac o lista de lucruri de facut inainte de a da coltul. Si uite asa m-a lovit ideea: am o viata intreaga in fata, de ce sa nu incep de pe acum? Nu zice nimeni ca trebuie sa le fac pana intr-o data anume si la fel de bine as putea sa incep acum si sa vad unde ajung. Ca atare uite lista:

1. Sa vad Marele Zid Chinezesc
2. Sa sar cu parasuta
3. Sa merg intr-un safari
4. Sa vad templele din Burma, Thailanda, Malaezia si pe unde or mai fi
5. Sa ajung la Polul Nord
6. Sa vad Cernobalul

Pana una alta, astea sunt. Daca ai idei le astept in comentarii.

4 comments:

  1. Hahahah, pai n-a zis nimeni ca tre sa le fac in urmatorul an. Cand s-o putea si daca imi voi permite. Dar macar trebuie sa incerc, nu?

    ReplyDelete
  2. Si eu mi-am facut la un moment dat o astfel de lista. Nu dupa ce am vazut The Bucket List :) Apropo, grozav film! Eu imi doresc foarte mult sa vad aurora boreala, sa merg in Madagascar ca sa vad lemurienii si sa fac cliff diving. Cam asta e top 3 din lista mea.

    ReplyDelete
  3. Interesanta alegerea ta cu Cernobalul...

    ReplyDelete