Thursday, October 22, 2009

Lupta cu institutiile statului

Ah, o noua zi, o noua alergatura dupa renumita stampila pe dovada de circulatie.
A trecut un an de cand am avut accidentul. An in care, cel putin pe partea asta, a dovezii, nu s-a intamplat nimic in afara de plimbat hartia luna de luna si luat stampila luna de luna.

Undeva in luna martie se schimba procedura. Cica nu mai primesti rezolutia procurorului in aceeasi zi, ci dupa o saptamana. Deh, se schimbase procurorul general. Acum iar s-a schimbat procedura. Nu mai iei rezolutia de la procuror, te duci direct la politie pentru ea. Am aflat asta dupa ce am stat o ora la coada.

Practic am pierdut o ora in care am dat buletinul, am luat buletinul cu "mergeti la politie, s-au trimis hartiile de ieri". Bine macar ca la politie nu mai stai ca prostul cu orele la coada.

No comments:

Post a Comment