Wednesday, April 7, 2010

Inapoi dupa o perioada lunga.

Uite ca dupa o perioada lunguta mi-am ingaduit sa mai scriu cate ceva aici.
Ca update: lucrurile au luat o turnura foarte neasteptata. Am devenit nitel maniac cu dansul, sunt in club 4 zile pe saptamana. Dar e distractie gramada.

La fel s-au inmultit si festivalurile. Dupa cel de la Brasov de la inceputul anului a urmat cel din Timisoara. Weekendul trecut am fost intr-o fuga pe malul marii si evident ne-am oprit la un dans la o mica petrecere organizata de cei din Constanta.

Urmeaza Clujul, cu festivalul de salsa si rueda organizat de ei, Mangalia pentru 4 zile de 1 Mai, Sofia daca mai raman bani si pe urma incep petrecerile la mare. Sa te tii.

Inca n-am reusit sa scap de emotii cand e vorba sa invit o fata la dans dar incerc :)

Urmatorul update...cand va veni :)
Intre timp enjoy: Royce - Corazon sin cara

2 comments:

  1. Doamne!!!! cum mey sa nu inviti la dan???pe mine cum de ai curaj????pocitanie mik!!! da povetiri mai siropoase n-ai si u??? hai k te-am pupat pe portofel...

    ReplyDelete
  2. Eliza, pai na, daca ai stii tu ce emotionat eram cand am dansat prima oara :P
    Acum e altceva, deja astept cu nerabdare :P

    ReplyDelete