Wednesday, April 13, 2011

Hai ca poate merge...

Pe parcursul timpului am cumparat unele domenii pe care voiam sa trantesc cate un site sperand sa fac de-o ciunga. Ca nu s-a intamplat asta a fost din cauze pe care nu le-am putut influenta (ati incercat sa va influentati in momentul in care va e lene? Va zic eu, nu merge).

Si na belea, azi ma trezesc cu un mail de la prietenii de la RoTLD, in care imi ziceau ca s-a incercat resetarea parolei pe un domeniu s(stelute-stelute)r.ro, detinut de subsemnatul.

Si stau si ma gandesc: bai nene, cat de bou sa fii? Nu ti-e clar ca daca n-ai camp decat de numele domeniului si captcha ca nu va ajunge in vecii vecilor mailul la tine ci la proprietar?
Si cat de mai mare bou sa fii sa nu folosesti formularul de "contacteaza proprietarul" pe care chiar cei de la RoTLD ti-l pun la dispozitie?

Ironia mai are un subpunct: am si o vaga banuiala cine-s la baza acestei stupide incercari.

Sa le zic sa mai incerce o data ca poate merge sau sa ma amuz in tacere?

1 comment:

  1. Bre Zyraxes, hai stii tu unde ca-ti povestesc eu niste istorioare mai amuzante :)

    ReplyDelete